Digital marketing

Basisprincipes van online marketing voor kleine bedrijven

Zoals je je misschien herinnert, hadden we niet zo lang geleden internetverbindingen via een telefoonlijn, we bladerden met plezier door onze favoriete websites en wachtten vaak een paar minuten op afbeeldingen en lange paragrafen met funky lettertypen en kleuren om te laden.

Vanwege de hoge kosten die gepaard gingen met het maken van een website in de begintijd van internet, was dit een luxeartikel van grotere bedrijven; het voelde bijna meer als statussymbool. Zoals je al weet zijn er tegenwoordig veel dingen veranderd.

Tegenwoordig is uw website waarschijnlijk een van de beste verkooptools die uw bedrijf kan hebben, dit is waarom:

Het is uw beste tool voor het genereren van leads: in de huidige markt kunnen zelfs de kleinere bedrijven concurreren met de grootste bedrijven ter wereld om potentiële klanten

Het is uw meest kosteneffectieve verkooptool: vergeet kranten, gele boeken en oude media, websites kunnen bestellingen aannemen, nieuwe klanten aannemen en nog veel meer 24/7 zonder dat iemand aan de telefoon hoeft te wachten om een ​​bestelling aan te nemen

Het is een snelle tool voor het testen van marketing: met een klik op een knop kunt u de naam, prijzen, afbeeldingen, kopieën en nog veel meer van producten wijzigen om te zien wat uw klanten meer aanspreekt, “veel succes om dat met een catalogus te proberen”

Het is uw eigen winkelier en verkoper: het opzetten van een e-commerce website is tegenwoordig niet alleen eenvoudig maar ook betaalbaar, uw website kan bestellingen aannemen, betalingen verwerken en de bestellingen automatisch verwerken en indien nodig verzenden

:Inzicht in online marketing en het proces ervan

Ja, uw website is waarschijnlijk een van de belangrijkste troeven in uw online marketinginspanningen, maar het is zeker niet het enige dat u linkbuilding Duitsland nodig heeft bij het opzetten van een internetmarketingcampagne. De meeste kleine bedrijven maken de fout om te geloven dat alleen al het samenstellen van een website met een catalogus van 5 pagina’s op het web alle klanten zal opleveren waar ze op hebben gewacht. In de competitieve markt van vandaag zal dit zelden iets betekenen voor uw bedrijf.

Als u een succesvolle marketingcampagne wilt maken, moet u een stapsgewijs proces maken en volgen om uw bedrijf online te runnen en te laten groeien.

: Neem de leiding en wees consistent

U kunt online marketingsucces behalen als u de tijd en toewijding besteedt om uzelf te informeren over de verschillende online marketingstrategieën en de leiding te nemen over uw online inspanningen. Als je een website, Facebook-pagina en Twitter-account opzet om het met rust te laten en er nooit meer naar terug te keren, zal mislukking je snel volgen en de meeste mensen geven de schuld aan een obscure kwaadaardige internetgod, waarvan je denkt dat je te laat in het spel bent gekomen, dat je geen 22-jarig Harvard-genie bent of dat je gewoon pech hebt. Geloof me, veel mensen gaan hier doorheen, om jaren later terug te komen met spijt van al het succes dat ze zouden hebben bereikt als ze het hadden volgehouden.

Uw online marketing heeft een mooie uitstraling nodig: vertrekkende van de kleuren die u kiest voor uw logo en het lettertype dat u in uw website gebruikt, moet uw online marketingboodschap duidelijk zijn. Onthoud dat alle rommel die de meeste mensen elke dag op de media zien, vaak minder is. Vergeet de vliegende kleuren letters en luide funky muziek op je website, de kans is groot dat het gewoon vermengd wordt met het lieve zachte online radiostation van je klant en je hebt haar zojuist haar browser zo snel mogelijk laten sluiten. Vergeet niet om op al uw marketingmateriaal dezelfde creatieve elementen te gebruiken als op uw website, zodat u een zogenaamd zakelijk merk kunt creëren.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.